آکادمی زبان آتیکو

بهترین کتاب‌های آموزشی گرامر زبان

برای یادگیری زبان انگلیسی باید زبان آموز در دو بخش واژگان و گرامر یا همان دستور زبان تسلط پیدا کند. یادگیری واژگان و لغت‌های جدید نیازمند مطالعه و حفظ تلفظ و معنی و برای نوشتن، شیوه صحیح املا کلمات است.

گرامر یا دستور زبان را از طریق آموزش اساتید زبان و کتاب‌هایی که با زبانی ساده نکات اساسی زبان را توضیح می‌دهند می‌توان یاد گرفت؛ اما چه کتاب‌هایی برای یادگیری دستور زبان انگلیسی مناسب هستند؟

در ادامه به معرفی موثرترین کتاب‌های آموزش گرامر زبان انگلیسی می‌پردازیم. اگر شما هم قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارید، با ما همراه باشید.

Grammar for IELTS

این کتاب با 25 درس متنوع و کاربردی دستور زبان به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا به راحتی گرامر زبان انگلیسی را یاد بگیرند. نکات کاربردی و پاسخ تشریحی در انتها از مزایای این کتاب به شمار می‌رود.

انتشارات کمبریج این کتاب موثر در یادگیری گرامر را به انتشار رسانده و برای تقویت مهارت شنیداری زبان‌آموز یک سی دی هم ضمیمه کتاب کرده است.

زبان‌آموزانی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند، با مطالعه این کتاب دیگر نگران دستور زبان خود نیستند و به راحتی به سوالات مربوط به این بخش پاسخ می‌دهند.

Grammar in use

این کتاب برای زبان‌آموزانی که به دنبال یک کتاب موثر در یادگیری گرامر زبان انگلیسی برای مبتدیان هستند، مناسب است. بسیاری از کسانی که قصد دارند گرامر زبان انگلیسی را به صورت خودخوان یاد بگیرند این کتاب را به دلیل لحن روان و ساده انتخاب می‌کنند.

این کتاب همراه با سی دی و تمرین‌هایی برای یادگیری عمیق‌تر به فروش می‎‌رسد و زبان‌آموزان می‌توانند گرامر را به آسانی بیاموزند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا